reklamacije laptop servis

Online Reklamacija

online reklamacijaSlužba reklamacija

Online reklamacija je još jedna mogućnost koja se nudi od strane laptop servisa sa ciljem poboljšavanje naših usluga i ostvarivanje boljeg kontakta sa našim vernim klijentima.

Poštovani Kupci

Ukoliko ste kupili ili popravljali bilo koji uredjaj kod nas i imate problem, naša servisna služba je tu da vam pomogne.

Za sva pitanja u vezi servisiranja vašeg uređaja, na raspolaganju vam je naša služba za reklamacije:

telefon: 011 4125 355 (po ceni lokalnog poziva) .

Pozive primamo radnim danima 11-17h i subotom 11-15h.

Oko rešavanja tehničkih problema može vam pomoći naša tehnička podrška na broju:

064 05 44447, koja radi radnim danima od 11-19h i subotom 11-13h.

Sve uredjaje (u garantnom roku ili van njega) na servis ili reklamaciju možete predati u našem servisnom centru Lomina br 5/2.

Kako radi naša online reklamacija?

Ukoliko reklamirate kvar na uredjaju koji smo popravljali, potrebno je da zakažete vreme dolaska na reklamaciju i dijagnostiku koja će se uraditi ispred vas.

Vreme kada se primaju reklamacije:

radnim danima 15-18h i subotom i nedeljom ne primamo reklamacije

Rok za rešavanje reklamacije je 8 radnih dana od trenutka prijema uredjaja na servis.

Naši kontakt podaci:

Lomina br 5 sprat 2 Beograd

Tel: 011/41-25-355

mail: Kontakt formular na sajtu.

Radno vreme: 11-19h, Subotom 11-13h

Preko online naloga možete se registrovati i popuniti reklamacioni list.

Kada popunite reklamaciju serviseri će vas kontaktirati kroz maksimalno 1 sat.

 

online reklamacija