Služba reklamacija
Online reklamacija je još jedna mogućnost koja se nudi od strane laptop servisa sa ciljem poboljšavanje naših usluga i ostvarivanje boljeg kontakta sa našim vernim klijentima.
Poštovani Kupci
Ukoliko ste kupili ili popravljali bilo koji uredjaj kod nas i imate problem, naša servisna služba je tu da vam pomogne.
Za sva pitanja u vezi servisiranja vašeg uređaja, na raspolaganju vam je naša služba za reklamacije:
telefon: 011 4125 355 (po ceni lokalnog poziva) .
Pozive primamo radnim danima 11-17h i subotom 11-15h.
Oko rešavanja tehničkih problema može vam pomoći naša tehnička podrška na broju:
064 05 44447, koja radi radnim danima od 11-19h i subotom 11-13h.
Sve uredjaje (u garantnom roku ili van njega) na servis ili reklamaciju možete predati u našem servisnom centru Lomina br 5/2.
Kako radi naša online reklamacija?
Ukoliko reklamirate kvar na uredjaju koji smo popravljali, potrebno je da zakažete vreme dolaska na reklamaciju i dijagnostiku koja će se uraditi ispred vas.
Vreme kada se primaju reklamacije:
radnim danima 15-18h i subotom i nedeljom ne primamo reklamacije
Rok za rešavanje reklamacije je 8 radnih dana od trenutka prijema uredjaja na servis.
Naši kontakt podaci:
Lomina br 5 sprat 2 Beograd
Tel: 011/41-25-355
mail: Kontakt formular na sajtu.
Radno vreme: 11-19h, Subotom 11-13h
Preko online naloga možete se registrovati i popuniti reklamacioni list.
Kada popunite reklamaciju serviseri će vas kontaktirati kroz maksimalno 1 sat.