LAPTOP SERVIS KONTAKT FORMULAR:

Postavite pitanje Laptop tehničarima. Vreme za odgovor na vaše pitanje je maksimalno 30 minuta.
[]
1 Step 1
Podaci o posetiocu
Ime
Prezime
Telefon
Email
Adresa za kurirsku službu
Informacije o kompjuteru
Brend - model (Toshiba, HP):
Serijski broj:
Operativni sistem (Windows 7, 10, XP):
Pitanje za laptop tehničare:
0 /
Pošalji sliku:upload
Upload
Previous
Next
powered by FormCraft

LAPTOP SERVIS GOOGLE ADRESA

 

LAPTOP SERVIS MAPA

Povećaj Mapu

Kada i u koje vreme mogu doneti uredjaj u servis?

Prijem uredjaja u Servis je od 11 do 17 časova, Lomina br 5/2 Beograd.

Kada i u koje vreme mogu doneti uredjaj na reklamaciju?

Prijem uredjaja na reklamaciju je od 11 do 17 časova radim danima osim subote i nedelje, Lomina br 5/2 Beograd.

Zašto baš nama da poverite vaš laptop na popravku?

Zato što smo prisutni više od 15 godine na našem tržištu kao specijalizovan servis za popravku i prodaju laptopova i dodatne opreme. Tačnije od 11 septembra 2004 godine preuzeli smo jednu vodeću firmu za prodaju i popravku kompjutera laptopova i periferne opreme. Zato što imamo usko specijalizovane elektroničare sa dugogodišnjim iskustvom u popravci laptopova. Zato što na tržištu Srbije dajemo najveću garanciju od 1 godine. na svaku našu uspešnu popravku. Zato što dolaskom kod nas budite sigurni da će vaš laptop biti popravljen prema  uputstvu i smernicama proizvodjaca laptopa. Zato što smo pioniri i popravci laptopova i sitne elektronike počev od windowsa 98 pa do danas. Zato što ukoliko pogledate druge sajtove i firme koje se bave popravkom laptopova videćete da smo jedinstveni i po načinu rada i ISO standardu po kojem radimo,  po nazivu sajta i našem imenu, možete zaključiti da smo jedinstveni ali mi to tako i ne bi rekli: Mi smatramo da smo samo prvi servis koji je stekao veliko iskustvo u servisuranju kako laptop računara tako i medicinskih aparata i dr kompjuterizovanih proizvodnih mašina,  kao prvi servis u Srbiji ukazala nam se prilike da ime dobijemo kao LAPTOP SERVIS i da budemo prvi po nazivu domena, trudimo se da ostanemo dosledni imena i opravdamo vaša očekivanja i primenimo naše znanje na vaš uredjaj. Ukoliko želite da pogledate naš stari sajt od pre više od 10 godina. posetite sledeći link: www.old.laptopservis.rs

LAPTOP SERVIS BEOGRAD – laptopservis.rs

Laptop Servis je jedan od pionira u popravci svih brendova laptopova, ASUS, MSI, TOSHIBA, ACER, LENOVO, HP, IBM, GERICOM i mnogih drugih brendova. Servis je osnovan 2004 godine. sa ciljem da na tržište Srbije ponudi najbolju servisnu uslugu za laptopove koji se popravljaju u garanciji i koji se popravljaju van garancije, takodje obezbedjujemo servis za laptopove koji su stariji više od 6 godina.

U ponudi imamo original delove za sve modele laptopova:

Kada i u koje vreme mogu doneti uredjaj u servis?

Prijem uredjaja u Servis je od 11 do 17 časova, Lomina br 5/2 Beograd.

Koliko traje i koliko košta dijagnostika kvara?

Dijagnostika uredjaja je besplatna za sve laptopove i traje 1 sat od kada donesete uredjaj u servis.

Da li mogu da kupim rezervni deo kod vas i da ga sam ugradim?

Nažalost mi smo samo servis i prodaju delova trećem licu ne radimo, zbog obaveze proizvodjača original delovi se isporučuju samo ovlašćenim servisima i obaveza servisa je da svaki original deo ugradi prema uputstvu proizvodjača. Ugradnja kupljenog dela kod nas je obavezna i BESPLATNA. Ovlašćen servis za laptop je u obavezi da izvršu ugradnju svakog prodatog dela za laptop i da izda garanciju proizvodjača laptopa na ugradjen deo od jedne do dve godine kako zakon propisuje u Srbiji.

Da li je potrebno pre dolaska u laptop servis da uradim BackUp?

Ukoliko se radi servis matične ploče ili servis koji nije vezan za HDD uredjaja podaci sa vašeg HDD-a ostaju u istom stanju kao što su i bili. Ukoliko se radi servis kao što je Instalacija windowsa ili je HDD oštečen poželjno je da korisnik pre dolaska u servis sve svoje podatke premesti jedan folder koji če biti na desktopu i podatke koje premesti u folder servis če izvršiti besplatno čuvanje podataka, kada se laptop popravi ti podaci če biti vraćeni na laptopu.

Da li na svom laptopu mogu da izvršim nadogradnju HDD-a ili da ugradim SSD disk?

Na svakom laptopu postoji mogučnost da se ugradi veći HDD a takodje postoji mogućnost ugradnje SSD diska koji je nekoliko puta brži od standardnog HDD-a. Ukoliko imate takav zahtev budite slobodni da kontaktirate naše laptop servisere za pomoć.

Da li je potrebno prilikom dolaska u servis da donesem propratnu opremu, torbu i punjač?

Punjač za laptop kao i propratna oprema nisu potrebni za dijagnostiku kvara i popravku vašeg laptopa kod nas u servisu. Punjač je potrebno doneti samo isključivo ukoliko sumnjate da je punjač napravio kvar na laptopu. Torba – ranac kesa za laptop takodje nije potrebna jer prilikom preuzimanja uredjaja torba će vam biti vraćena.

Koliko maksimalno traje popravka laptopa?

Dijagnostika traje 1 sat od kada se donese uredjaj u servis, manje popravke kao što su podizanje sistema, zamena HDD-a, SSD-a, CD-DVD, zamena LCD ekrana, zamena tastature, zamena original baterije ovakve popravke se čekaju maksimalno 3 sata od kada donesete uredjaj u servis. Popravka GPU grafičke kartice, matične ploče, BGA čipova, biosa, servis šarki i plastika laptopa se čeka od 1 do maksimalno 3 radna dana, zavisno da li je laptop potrebno testirati laptop posle popravke ili ne.

Testiranje laptopa od strane korisnika posle popravke?

Svaki laptop koji se uspešno popravi u našem servisu se detaljno pregleda ispred korisnika prilikom preuzimanja uredjaja kako bi se korisnik uverio da je preuzeo laptop popravljen sa svim dogovorenim detaljima popravke. Korisnik je dužan da laptop pregleda na licu mesta prilikom preuzimanja i proveri da li je laptop u popravljenom stanju.

Koliko traje garancija na popravku?

Garancija na svaku našu uspešnu popravku je 1 godina. Garancija na servis matične ploče je 1 godina. Garancija na original delove kupljene i ugradjenje kod nas je 2 godine. Garancija na LCD ekrane original Samsung,  LG i SHARP je 3 godine. Garancija 

Da li smem da otvaram laptop sam ili u drugom servisu posle popravke?

Nažalost posle veće popravke kod nas kao što je matična ploča ili servis GPU grafičke kartice nije preporučljivo od strane neovlašćenog servisa da se otvara laptop iz razloga što skidanjem laptopservis zaštitne nalepnice gubite garanciju na naš deo i rad servisera. Isključivo sme da izvrši servis, dijagnostiku ili ugradnju dodatnog dela ovlašćen servis koji je na spisku brenda proizvodjača laptopa.